Thursday 13 September 2012

LAWAK SANTAI

budak pandai or bendul

( waktu pagi semasa Man n Ibunya di dapur)
IBU: MAN, Tolong beli kn susu 1 tin kat kdai runcit... ERMM.. klau ader telur, bli kn 6 yer..
MAN: Okey mak...  
(15 minit kemudian)  
MAN: nie die 6 tin susu...
IBU: knapa bli susu byk sgt nie man...
MAN:kan ibu kata "klau ader telur,bli kn 6".. Td, msa kat kdai runcit, man tgok ader telur,Jd man bli 6 tin susu..
dlm hati IBU: ank aku nie terlampau pandai ker bendul

Kad Raya

samat sedang bersembang dengan kawannye leman,

samat: man, ko dapat kad raye aku?
leman: tak dapat la mat.
samat: ish, camne boleh tak dapat eh?
leman: ko tak boh setem kot?
samat: tak, aku dah buboh.
leman: ko salah alamat kot?
samat: macam aku tak tau umah ko.
leman: posmen lupe anta kot?
samat: takkot, mungkit sebab aku tak hantar lagi kot


SAMA TP XSERUPA







 

No comments:

Post a Comment