Wednesday 29 August 2012

Kasih pada Ibu

Semalam,
tengah lepak2 baca magazine, tetiba teringat kata2 mak. Dalam 2-3 bulan lepas, ma berkata yng aku sering ungkapkan"ana, masa kecik2 dlu, ana sering ucapkan yng ana sayang mak sangat2, sayang ana pada ma sebesar rumah, sayang ana pada ma sebesar dunia ni." Yup, aku br teringat, mmg masa kecik2 dlu, mmg aku sering ucapkan. Tapi aku lupa sejak bila aku mula lupa untuk ucapkan perkataan itu.

Hmm aku pasti, semua org smasa kecil jga sering mngucapkn kata2 dan luahkn perasaan sayang pada ibu bapa. Sudah beberapa bulan aku cb nak luahkan kembali kata2 tersebut pd ibuku, namun ia bagai terlekat dikerongkong. Perasaan malu menutup diriku dari meluahkan

Ingin sekali aku katakan, " kasih dan sayang pada adalah seluas langit terbentang dan tiada sempadan." Maaf sampai kini aku masih xdpt luahkan. Aku tahu, ibuku pasti masih menunggu kata2 tersebut.. Maaf ma. Maafkan ana.

No comments:

Post a Comment